| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2007 年 9 月 4 日 星期二  |
| 番學的第2日 |
分類: 未分類 |
番左學都有2日啦....
日日都係派野.....
不過就簡晒人....做班長/服務生^.^
...驚緊依晴...比人串..呵呵~
......諗諗下...都無咩點...hehe
^^.....9月2去日 某人生日會.....隻9好q呀><............
|
|
|
jay256 於 2007-09-07 11:30 PM 發表:
嘿嘿,我都知係拖把俠-i石的生日會啦~不過,佢屋企我相信唔會有乜好野ga la.. 林e drink做服務生..我都呆緊,佢講野蚊咁的聲,點做服務生ar?!仲有,佢一行出來,同小陳陳一比,哇靠,全班都係哄笑,仲唔比小陳陳記啊記晒名佢?!我d好慘ga..好無辜哇!
|
網主回覆
哇卡卡!!!.....林e drink做服務生..我都呆緊,佢講野蚊咁的聲,點做服務生ar?!仲有,佢一行出來,同小陳陳一比,哇靠,全班都係哄笑,仲唔比小陳陳記啊記晒名佢?!我d好慘ga..好無辜哇!....(我有同感)......仲有 i石點解叫拖把俠 Posted at 2007-09-10 11:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
fa0201 於 2007-09-04 02:16 PM 發表:
你話去梁xx生日會- -? 佢點會比人串..根本冇野好串-.-
|
網主回覆
係...
.....佢唔比人串呀....到唔會鬧人啦...係化?....粗到唔會句....好釆我1票到無投^^ Posted at 2007-09-04 03:42 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|