♥`2o.o2.o9:)
今日lunch真係嚇死我同屎忽 .
今晚係春節晚會`micmic同翠bee放飛機-.-;
我新買既史迪仔筆盒讓左比劉俊亨阿!!!見您搵左1年咋!!!
之後玩攤位遊戲時間.有個我好拿手xD
哩個我大敗左比佢-_-1粒都夾唔到-_-v
玩玩下飛左過去同黃文艷佢地扯大欖`對5c.我地羸得很好既獎聲
當日幾熱鬧既場面.點歌好high阿大家:)阿豆同李浩昇
完左之後.陪kathy到eur0食再同翠儀見到 再同kathy坐車番屋企;D
♥`21.2.o9.
飲完茶後番學校玩a_a`我同杜英芳買左笑哈哈 好令耶:)
飲happy lem0n後.佢地用超高速去到新墟
杜英芳後尾唔去走左.最後得我.翠儀.kathy.劉俊亨and梁立邦. 大家都唔夠錢唱k- -
跟住我係大家既大恩人xD亦都要多謝我工人既neway?n0way
有得打邊爐`有壽司.with大家既歌聲*v*
多野食到有點兒亂- -;
其他影左都唔知係邊個到-_-; 等車等左唔知幾耐-.-;坐車又唔知點解撞正吹波仔.
我電話冇電`屋企人搵唔到我.勁擔心.鬧左我好耐=.=...
算na.哩2日玩到咁夜已經好難得.我好開心阿:)
P.S.我近排sh0w多左相.比個c0mment我好嘛-.-; |