`MS.HAPPY:)
sYlvIa_tIn
暱稱: ♥`SylvIa ;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2009-09-20
2009-04-18
2009-04-08
2009-04-04
2009-03-23
文章分類
全部 (30)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 30
留言總數: 183
今日人氣: 0
累積人氣: 1745
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 13 日  星期五   晴天


2009-03-13 分類: 未分類

今日旅行.BBQ-_-;囧囉.

突然同王屎君講左好多:)哈哈.

多謝您明白我:D

屎忽同林樂思真係冇燒過咁滯.我都係燒過2隻雞翼.

即係我覺得唔應該唔讓{差}囉-3-算.

屎忽同林樂思成日落去搵c班...我就歐丹們.

玩左陣killer.我唸住叫大家番黎汁野啦.

早左叫佢地番黎又好似唔滿意咁.0kay.

心情好差...直到放左學又買笑哈哈xD

不過好肚餓又唔食得肥野好辛苦-_-

雙重夾擊心情好都難-.-...

只可以講今日好多野睇通了.

P.S 我電話好貴阿-v- 食飯食平d先.

 

 

發表時間:2009-03-13 09:38 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 5 日  星期四   晴天


2009-03-05 分類: 未分類

廢事又係xg copy過黎啦-v-;

今日2D羸左.2E今日可能太緊張.

加上某人發脾气.影響左情緒.

但係亞軍已經好好架啦:D

波波今日生日.我同唔知邊個夾錢MICMIC整cheesecake.

佢地上劉sir堂食.我冇份阿/_\but it is 0kay:)

我好唔滿意mrs.tsang咁調位囉.都調得唔亂.

我真係好唔想同梓聰果3條友係我前面.我精神分裂架!!!

所以我真係好激動囉.又冇人肯同我調.

認命我人緣真係超級無敵勁爆差囉!我哩1刻先發覺s0 bad.

如果同黃奕hei調又要同黃朗禧坐w0r-_-救命-.-

只好坐0ilching隔黎啦-_-尖叫omg!3個人1齊坐未試過-o-;

不過都幾近oilshan既e_e.但係...唉...- -+

我唔想面對現實囉而家-.-!!!

 

 

 

發表時間:2009-03-05 08:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 3 月 3 日  星期二   晴天


2009-03-03 分類: 未分類

唉...前果幾日真係勁煩唔多開心.

唔知點解我qz好laG.我部電腦又開始sh0rt???

不過我覺得今日可能冇比賽.反而覺得好多啦*v*.

今日以估計都係2D羸.我地都順理成章對佢地.

2E加油阿!機會再渺茫都好.都要打好佢:)

anything is p0ssible *v*.

希望大家2E對於今次事幾不滿都好..到時都打下气吧:)

elf.excellent.elite都好.都係stand f0r E!!!

星期4大家黎打下气啦:D

發表時間:2009-03-03 08:12 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 22 日  星期日   晴天


2009-02-22 分類: 未分類

♥`2o.o2.o9:)

今日lunch真係嚇死我同屎忽.

今晚係春節晚會`micmic同翠bee放飛機-.-;

我新買既史迪仔筆盒讓左比劉俊亨阿!!!見您搵左1年咋!!!

之後玩攤位遊戲時間.有個我好拿手xD

DSC00987 哩個我大敗左比佢-_-1粒都夾唔到-_-v

DSC00988 玩玩下飛左過去同黃文艷佢地扯大欖`對5c.我地羸得很好既獎聲

DSC00986 當日幾熱鬧既場面.點歌好high阿大家:)阿豆同李浩昇

完左之後.陪kathy到eur0食再同翠儀見到再同kathy坐車番屋企;D

♥`21.2.o9.

飲完茶後番學校玩a_a`我同杜英芳買左笑哈哈好令耶:)

飲happy lem0n後.佢地用超高速去到新墟

杜英芳後尾唔去走左.最後得我.翠儀.kathy.劉俊亨and梁立邦. 大家都唔夠錢唱k- -

跟住我係大家既大恩人xD亦都要多謝我工人既neway?n0way

DSC00989 有得打邊爐`有壽司.with大家既歌聲*v*

DSC00990 多野食到有點兒亂- -;

其他影左都唔知係邊個到-_-;  等車等左唔知幾耐-.-;坐車又唔知點解撞正吹波仔.

我電話冇電`屋企人搵唔到我.勁擔心.鬧左我好耐=.=...

算na.哩2日玩到咁夜已經好難得.我好開心阿:)

P.S.我近排sh0w多左相.比個c0mment我好嘛-.-;

發表時間:2009-02-22 01:32 AM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 2 月 17 日  星期二   晴天


2009-02-17 分類: 未分類

 除左百萬行之外.今日又黎個行山

lunch之後唔洗上maths堂耶都唔知好事定壞事-3-;

今日就係同屎忽勁快咁食番學校換P.E.衫`長褲定短褲???

除左魏sir外還有胖虎.真係唔知佢叫咩名其實佢都幾好人-v-.

1開始就黎個好斜既樓梯/_\我真係好慢...

 

DSC00957由於劉俊亨要我幫佢裝野`s0←我係行得好慢...除左我肥之外.我今日食得太飽個胃好痛-_-...您地仲要笑我...慢曬???我咩番個背囊會碌落去???我果陣真係好辛苦果刻起,我整個人都d0wn哂-.-

DSC00959 魏sir話好易咋嘛`真係老當益壯阿xd

DSC00973 河馬都忍唔住要sh0w下佢既實力*v*

DSC00969 我發覺大頭照真係好鬼型 哩張我簡直1舉2得:D

DSC00737 ←哩張最經典之作.佢係我引起我對大頭相既興趣多謝您比我靈感阿:)凌晨可能嚇親您阿s0r多謝收看.大家對我的拍攝技術高超吧;)

 

DSC00310 t0by絕家珍藏xD由0il激似t0by本人既同學提供

多謝收看.大家對我的拍攝技術高超吧;)

發表時間:2009-02-17 08:39 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]