今日我去咗灣仔呀,因為要參加歷奇訓練,依個歷奇訓練係俾d學長,社幹事,領袖生.我地要係8:00返到學校,我地坐咗好內車先到,我地玩咗好多野呀,有信任天梯.立體蜘蛛網,x山,守護天使........等.我用咗9蚊食lunch,之後又玩咗d game ,大約5點幾就走,我係旅行車上睡了一會兒,好快我地就返咗學校la,今日我真係學咗好多野同埋玩得好HAPPY呀