last day了.. 如果冇任何補堂or補考的話. 今日就係haking最後一日讀書.. 跟住就final exam嚕. 呢一年過得好快.. 返學,出餐,馬會.. 一個個星期好似飛咁過.. 雖然忙. 但係都總算幾開心. 今年又玩過sing con啦. 同牙希唱到去亞軍. 成績算唔錯架喇.=] 過幾日就考試嚕.. 夠合格就掂.. 考完就要搵工.. 應該唔會讀書住.. 可能返一排工再進修啦. 如果班有活動記得預埋我丫. 我去到一定去.=]