今朝起身.. 睇埋個跌打... 就剪頭髮... 都幾短架... 剪完落左機鋪.. 睇左個幾鐘就走... 上左鍵屋企... 5點幾走... 返屋企... 聽日學界.. 過下過下就一個月啦.. 好快咁既...