呢排做左呀四.. 成日幫人買呢買個樣.. 野食多囉.. 冇計.. d人挑剔嘛.. 今朝又買囉.. 不過我都要既.. 事關西史test.. 唔出得去食.. 要食包包.. 呢兩日屎忽勁痛.. 又緊又硬.. 過幾日會好d掛.. 今日打左社際.. 預左輸既.. 放開d打仲好啦.. 贏過就話姐.. 未既就算傳到個靚波都有掌聲啦.. 要求唔會咁高既.. 返屋企.. 東東請食野.. 食飯沖涼.. 唔想做功課.. ps.. --- 應該反省吧..你自己應該察覺到既.. --- 100米...放開d跑啦.!!!