又一個星期.. 成日係日記都打呢句.. 鬼咩.. 唔係星期五我都懶得打.. 踢波踢到抽哂筋.. 今個星期同下個都係測驗週.. 對我地泥講有冇都一樣.. 咪又係日日測驗.. 可能會認真d既.. 唉.. 對呢度... 熱情開始減.. 好似.. 打隻字都懶咁... 無他既.. 日日過埋d機械式生活.. 返學上堂食飯放學打機食飯沖涼溫書訓教.. 加加埋埋得九個程序.. 丫... 有時加插踢波... 咁既生活好枯燥.. 過埋個會考.. 再諗其他野..