好凍丫今朝.. 十點起身.. 收到狗寶電話.. 叫我打機喎..!! 我緊係.... 諗都唔諗就去啦.. 去到活力城打左幾鋪.. 兩點又約左企鵝係元朗打喎.. 打丫打丫.. 打到三點幾就走.. 然後搵人食野.. 我係四點幾食早餐午餐同下午茶丫.. d人囉.. 一時又話食呢樣一時又第二樣.. 算... 搞掂哂就回家.... 聽日唱k啵.. 搞得成就好咯..