好早起左身..
去食野..
答車..
join埋隊友..
就去球場喇..
熱左身..
排好陣..
就開波..
上半場..
其實打得唔好..
條中場線縮得後左..
俾人拉散左我地條防線..
不過打352係咁...
結過俾人先開紀錄..
下半場..
有返d起色..
有得攻下..
不過都係入唔到肉..
跟住我有得落場...
入替帶病上陣既盧雞...
佢盡左力架..
唔好怪自己..
我入到去..
對手個個都抽哂筋..
我地緊係唔放過任何一個機會啦..
一輪猛攻之下..
由積奇手口碎龍門...
追平了..
當時離完場只有5分鐘...
但係最終都唔可以反超前..
咁就要射12碼喇...
我炒左..
咁最後都輸埋..
今年既學界又提早結束..
跟住返元朗食野打機..
返屋企好早訓..
ps.
--- 不要哭..我們要為自己感到驕傲..
--- we should be proud to ba a team..
|