起身望下個電視.. 哎呀呀... 15度丫.. 出門口已經知道不妙.. 凍到丫.. 重有排凍丫.. 凍到下星期.. 咁班際咪凍死..!? 頭三堂都唔使上.. 羅老師去查案.. 另一個羅老師相信係去左湊熱鬧... 所以乜都冇做到.. 之後都過得快.. 食埋飯練歌歌... 沙啦啦..沙啦啦.. 重有動作喎.. 似啦啦隊個d.. 放學又練啦.. 跟住返屋企嚕.. ps.. --- 東方之珠d歌好好聽.. --- out of control..*