買左新電話喇.!!! 本身諗住買nokia5300既.. 但係買個陣.. 個sales話呢隻易壞... 唔好用.. 所以就揀左.. w700i喇.. 同司徒一樣.. 唔同色姐... 個舊電話壞左我先有得買咋.. 又壞得幾合時.. 開心...