一朝早起左身...
收拾好心情..
皆因要去睇咒怨2...
好少去睇恐怖片既我..
去左新嘗試...
好早到..
首先見到曼欣..
跟住到ca..
杰同家耀都到齊..
去seven買下野就入場..
入到去就識驚喇..
拗哂底囉...
隔離呢..?
英杰全場都遮住個咀..
曼欣就拎住條頸巾..
好似唔敢睇又要睇咁..
係喎babe..
講個秘密你知..
黃曼欣係超超超超驚架..!!!
一到嚇人地方就撲埋泥..
我係俾佢嚇親囉..
睇完..
各自回家..
返到就做埋中史..
晏d又出去..
補習..
補完去食飯...
食完又返屋..
沖涼驚到暈丫..
又唔敢洗頭..
唉..
ps..
--- 聽日就係了...努力吧..
|