小記*#
sa206
暱稱: 牙敏
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-02-20
2010-01-14
2009-12-25
2009-11-25
2009-11-09
文章分類
全部 (647)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 647
留言總數: 119
今日人氣: 13
累積人氣: 47475
2006 年 12 月 22 日  星期五   晴天


sing con!! 愉快 分類: 未分類

今朝遲左起身丫..
但都係八點前到左.
搞好d食物後就練左陣歌..
跟住就落hall喇...
聽落..
其他班都唔差...
到我地喇..
我做左mc...
開始啦..
唱到好放丫..
跳到好放丫..
好好玩丫..
見到台下d同學都有揮手..
拍手..
d老師都有..
好開心..
等結果喇喎...
有三個呀sir唱歌..
意想不到...
係幾好聽架.!!
場內氣氛好高漲..!!
第一次咋..
又企起身啦..
又企係張椅上面喎..
之前肥彭搞都冇架..
興奮完一輪就頒獎啦..
好緊張丫.!!!
2006年度班際歌唱比賽最佳表現獎冠軍係...
係..............
係.......
係.....
5C!!!!哇哇哇!!!!!!
衝哂上台丫..!!
聽到有音樂又唱丫.!!
今次重正丫.!!
台下全部都企起身啦..
又做拍子..
又跟住唱..
真係開心到癲喇..

之後返班房..
抽禮物..
第一份係綽綽既..
就抽左俾我喇..
誤會真係會加深架...
玩左一輪就走..
去剪頭髮..
好累..

ps..
-- 愛爆5C!!!我地係最好既5C..!!!






訪客留言 (返回 sa206 的日誌)


tiktikgirl 於 2007-01-03 02:27 PM 發表:
哈哈~~~果日全班都好開心啊~~~~其實都多得你地男仔夠放阿~~~thank you very much~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]