今朝遲左起身丫..
但都係八點前到左.
搞好d食物後就練左陣歌..
跟住就落hall喇...
聽落..
其他班都唔差...
到我地喇..
我做左mc...
開始啦..
唱到好放丫..
跳到好放丫..
好好玩丫..
見到台下d同學都有揮手..
拍手..
d老師都有..
好開心..
等結果喇喎...
有三個呀sir唱歌..
意想不到...
係幾好聽架.!!
場內氣氛好高漲..!!
第一次咋..
又企起身啦..
又企係張椅上面喎..
之前肥彭搞都冇架..
興奮完一輪就頒獎啦..
好緊張丫.!!!
2006年度班際歌唱比賽最佳表現獎冠軍係...
係..............
係.......
係.....
5C!!!!哇哇哇!!!!!!
衝哂上台丫..!!
聽到有音樂又唱丫.!!
今次重正丫.!!
台下全部都企起身啦..
又做拍子..
又跟住唱..
真係開心到癲喇..
之後返班房..
抽禮物..
第一份係綽綽既..
就抽左俾我喇..
誤會真係會加深架...
玩左一輪就走..
去剪頭髮..
好累..
ps..
-- 愛爆5C!!!我地係最好既5C..!!!
|