今日冇乜特別.. 補左習囉.. 搵左人囉.. 去左冒險囉.. 企左半個鐘囉... 出左大埔囉.. 踢波囉.. 傾電話囉.. 返屋企囉.. 沖涼囉.. 冇喇.. ps.. --- 成立左個--->> 陳綽慧基金 秘密喔..唔好話俾人知..