今日去左海洋公園.. 有生以來最冇癮既一次.. 超超超多人.. 排親隊都要幾十分鐘.. 玩就一分鐘左右啦.. 悶到死.. 幾好就係... 睇左個冰上show.. 8點先走... 返屋企煮面食. 傾電話...