仲有24小時多d... 就新一年喇.. 咁就一年.. 聽日打返個.. 2006大事回顧先.. 呢幾日.. 都係咁打邊爐.. 同打機.. 心都散埋.. 到新一年.. 一定.. 一定要決心溫書.. 事關就快殺到了.. 各位同學.. 你地都要努力丫..!!!