考mock中既第一個星期六..
依然日日都打機..
溫書.?
有既..
少囉..
中文呢..
閱讀個份幾難..
作文作到離左題..
除夕諗左年30晚..=3=
同miss講返佢都話唔好提...
英文..
易到丫..
希望拎到超高分..
作文都好易...
同返哂之前補習個d野..
地理...
真係地理個老味丫..
mc難到咁都得架..
有20題都算好彩...
不過長問就好好多..
terry..
明明第6題就係it industry...
我做得幾happy丫.
econ...
懷住要拎到70分既使命...
長問題都ok既..
不過我連basic econ problem都唔識..
mc都幾難..
70分我諗凍過水喇..
要為下星期繼續..
打機...=w=..
再見.
|