今日考完mock嚕.. 基本上每科都冇乜努力... 過兩日派卷就知咩事.. 今日返完屋企又出過去.. 打左成個下午機.. 跟住去左韓燒.. 頂丫.. 班會活動變左個人活動.. 搞個個又唔出現.. 都唔知做乜野.. 一個二個都唔去.. 有咩意思..?? 唉算數.. 食完就返屋企.. 沖涼訓教.