今日正式完左個mock喇.. 呢兩日都返去考oral.. 考評局懶到丫.. 每科出兩條咁大把... 中文呢.. 我中左出國留學.. 討論個陣笑死左.. 黃晟一講野我就笑.. 搞到東青stop左我地:同學.我希望你地認真考試.. 呢句仲好笑.. 英文呢.. 搞個咩grandparents day... 成組都啞架.. 乜都要我講哂.. 好難頂丫.. 算.. 總算搞掂哂.. 仲有3日返學... 就放假溫書嚕... 唉丫.. 咁鬼快.. 下回再見咯..