今日係中5最後一日正式返學了... 唔捨得嗎..? 有一點... 返到去.. 都冇乜特別.. 氣氛同平時一樣.. lunch同放學都係咁影相.. well.. 有冇人要model丫.. 今日冇booking.. 任映喔.. 嘿嘿.. 返屋企悶.. 今晚要諗下呢廿幾日既計畫... 真係要試下認真去做一件事... 唯獨沒有我.. 對嗎.?