今日... 第3日冇學返嚕... 感覺點呢... 空虛..? 寂寞..? 兩樣都有.. 真係好唔慣... 又唔算係放假.. 有得放縱自己.. 溫書嗎..? 或許.. 睇到mock既成績.. 已經知道唔努力唔得.. 奈何自己仲係懶懶散散... 自勉過不下數十次.. 結果都係冇變.. 幾時先會醒.. 唉..