今日係8月6日... 後日就放榜喇.. 緊張嗎..? 冇乜.. 害怕嗎..? 都冇乜... 都知自己應該有幾分架喇.. 冇學校就去ive.. 一早諗定好哂.. 我係絕對唔會repeat架.. 祝你地好運喇.. ps. ---狗寶生日快樂...有狗嫂緊係快樂..嘿嘿嘿.. 以上.