想喊..
但係喊唔出..
拎左個唔上唔落既成績...
升中6..?
讀冇興趣既科會好難挨..
重讀..?
更加唔想...
其他..?
想去讀下專科..
想早dd出泥做野..
搵返一技之長咁...
同學牙同學...
我地註定要分開喇..
升到原校or其他中6都好..
呢兩年時間要好好努力讀落去牙..
考完個al仲可以諗多次條路架..
其他唔夠分...
repeat又好.
專科又好..
最緊要諗定自己條路點行..
始終讀書真係講興趣..
與其浪費(可能)一年時間..
不如試下發掘下其他既才能..
總之..
宜家呢個社會出路都算多..
點行就自己揀..
崎嶇既又好..
平坦既又好..
都希望你地日後可以有個好既未來...
加油喔...
以上.
|