未來一年半既路已經定左嚕..
要讀一個叫amec搞既酒店管理課程..
無論個課程點都好..
報左就一心讀好佢..
我明白呢d課程會有保證一d野..
我亦都知道呢d野唔會係100%肯定..
所有野都有風險..
機會就係度..
把唔把握得到就靠自己..
所以我唔理其他野架喇..
專心讀好呢科..
出到泥點都好..
我都唔應該後悔我今日呢個決定..
路係自己揀既..
揀定左就要一心去達成呢個目標..
以上純屬廢話...
宜家個心就定左落泥嚕..
想多謝一d人先..
第一個多謝我"牙媽"..
呢兩日陪我周圍去..
又去聽d佢唔明既野..
而且全程支持我..
多謝"蚊蚊"..
7號個晚特登出泥陪左我成晚..
多謝"牙聲"
俾左d ive既個人經驗我..
雖然最後都冇讀但都要多謝下..
多謝"cofi"
俾左dd意見我咁多啦..
雖則我講得仲多過佢....
仲要話唔想泥睇囉..
都唔知我點解要多謝佢...
多謝"狗寶"
8號一齊去搵學校..
我仲遊說左你讀間你唔想學校..
最後你轉左..
對唔住..
多謝"8號唔夠分升四出搵學校既同學們"
互相電話聯絡提供資料..
覺得好warm..
多謝"綽綽"
其實你冇咩幫到我..
不過唔打你出泥又會話我..
其實都唔係既..
多謝你陪我傾計囉..xd"
多謝完喇應該..
有幫過我但唔見你名既朋友唔好介意..
小弟記性唔好..
你地咁多位..
記住要比d心機牙...
特別係差d升唔到中6個d..
一定要係呢兩年時間讀好d牙...
仲有repeat中5既..
一定要趁呢個機會再考好d..
唔好放棄牙..
仲有仲有..
李卓鍵牙..
有機會要自己把握..
宜家係未適應同習慣姐..
放開d去讀啦..
咁既環境唔係個個有架咋..
成日嘈住要返泥都冇用..
咁不如一心讀好個邊先..
係咪..?
好喇,.
係咁多喇今日..
以上
|