好多日冇打嚕.. 事關日日既生活都一樣.. 主要係屋企.. 然後就打機牙.. 踢波牙... 飲茶牙.. 呆下呆下.. 都就快開學... 終於有學返嚕.. 聽師姐講.. 我個科要著制服返學.. 睇相成套老西咁.. 遲下要日日著.. 唔知會點呢.. 到宜家.. 仲好掛住4.5c既生活牙.. 好想再一齊讀多幾年.. 唉.. 算喇.. 聽日去o'camp.. 熱切期待中.. 以上.