新一年第一日返學..!! 都係hea住過... 返去練打機.. 早返得我一個練.. 練完早一粒鐘走人.. 去sao閒坐... 跟住食飯.. 食完返去又hea一堂.. 上完諗住去睇眼鏡.. 興之所致又走去唱k..=v=" 我早幾日先發誓考完試之前唔去架... 今次要係真既.. 之後真係唔去喇..=33=" 唱到7點幾先走.. 返屋企食飯沖涼msn.. 以上.