琴日返去present... "我的愛好".. 第一個出去講... 手震腳震口震... what"s happening..@@" 快快手講完.. 聽人地講.. 又要幫人俾分.. 煩.. 上完堂去左打波.. 打到5點就返屋企嚕.. 激鬼死.. 等左半粒鐘都未有車... 返到屋企食飯沖涼msn.. 11點就訓.. 今日返12點半.. 考篤篤機.. 放學要去拎眼鏡.. 聽日又唔使返.. 係時候溫書嚕..=v=" ".無疑是一點不起眼..*" 以上.