係班上各位同學係屋企.. 搏哂老命咁溫書既時候... 我,希仔,dan,張傑... 去左踩單車..!!!=v=" 我地由大埔出發.. 去大尾篤.. 再去吐露港踩左個圈.. 就返返大埔嚕.. 累死.. 之後返返去西九食明將... 食到好飽飽飽飽飽飽飽飽.... 其中我地見到7次"牙鬆".. 原來d壽司轉一個圈要兩個字.. 一個圈有242碟牙..=.=v" 食完返屋企.. 沖涼打機"溫書?"... 以上