今日遲左分幾鐘入試場..=v=" 做左一個鐘多dd就走嚕.. 都唔識...=33=" 不過我估合格既.. 考完一科就去唱kkk... 痴線架...!!! 我又破左戒... 俾人打死左...-v-" 聽日後日大後日都唔使返... 又係溫書既時間... 我估個頭就快有煙出.. 以上.