朝早起身睇電視.. 希仔話過星期日朝早有套5人戰隊既卡通... 入面黃色同粉紅色個女戰士幾得.. 特登睇一睇啦.. 點知....-v-" 下晝叫外賣食... 跟住溫左陣書.. 睇到我暈...@@" 頂硬上之下溫左兩個幾鐘就死左.. 跟住去左踢波... 等到齊人都7點... 踢到9點走嚕.. 腳都軟埋.. 返屋企食飯沖涼msn再溫書..!!!!!! 我要考好呢個試..=v=" 以上.