今日返12點半.. 上普通話.. 之後講出餐.. 要做廚房..-3-" 跟住出去食個面.. 返去上電腦... 玩左好耐接龍..=v=" 放學就返屋企嚕.. 又星期六日.. 我想踢波牙.!!!!!!!! 失眠情況持續....+.+" 以上.