琴晚去左團年.. 食完飯之後.. 同屋企人即興去左唱k..-v-" 唱到5點先返屋企.... 沖個涼就訓.. 今朝10點就起身嚕.. 5點訓都訓唔到... 一起身就煲劇... 人地睇完我先開始睇... 18禁不禁..-33-" 一直睇到宜家... 11點幾... 又弄到我開始講國語哎..=v=" 以上.