9點起身.. 諗住煲劇.. 希仔過左陣打泥話唔使返喎.. 佢又突然想話去唱k.... 結果就出左去同佢兩個人唱.. 係7日內第三次唱k...=v=" 唱完陪佢去買相機.. 跟住食個tea到佢陪我買衫... 買左件好曳曳既衫..=33=" 行多陣就返屋企嚕.. 繼續煲劇..... 哎拜託啦... 我不要再說國語啦哎.../3\" 以上.