今日去左返工.. d野都唔算難做.. 有人跟下學下咁樣樣.. 間野都幾多外國客去.. 又可以講下英文咁樣樣.. 不過呢. 原本諗住返工可以減下肥.. 點知... 個樹d膳食都ok... 食兩餐同平時一樣.. 冇得減../3\" 收工就返屋企嚕.. 沖涼訓教.. 以上.