返學... 全日都係上customer service.. 食飯去西九.. 打左陣波又上堂.. 係度玩估歌仔..=3=" 放學之後去左中環IFC.. 食漢堡包.. 唔係m仔個d.. 食飽飽答船返尖咀.. 去不得了既地方.. 痴線.. 買左十幾支啤酒.. 我買4支仔算.. 去到飲左陣傾下計食下野咁樣樣.. 就咁同3個傻仔過左情人節..=v=" 我早走返屋企驚冇車.. 岩岩返到沖涼訓教嚕.. 聽日要讀報紙.. 以上.