今日開餐...
返8點半..
換衫入去整野..
煮飯..
冇咩難度..
見其他組都好似好易咁..
煮左兩大煲...
到出個時個cup咁鬼細..
出面都話唔夠食..
好心下次個cup買大d啦..
d飯又出唔哂..
淨左差唔多一煲..
出到咁上下就係咁食..
食完一淡又一淡..
好似食上癮咁..
到差唔多出完..
d女仔好似放飯咁係咁食..=v="
今次煮得唔錯牙呢..
出完餐放break..
之後上a&e..
下星期一做支客加收銀..
好大責任..=33="
放學打陣波就返工..
今日唔算多野做不過水吧就忙到喊..-3-"
企完4個鐘就收工食宵夜..
出埋糧就返屋企嚕..
269b冇位坐企左成9個字../3\"
以上.
|