今日返去出餐.. 今次做樓面.. 要做支客同埋收銀.. 10點返去到準備.. 開檔開到頭都大埋..=33=" 過左個lunch break就開始嚕.. 我企左係門口等客.. 之後到齊就入左去收銀台hea... 好快就兩點半收哂$$埋完數就散嚕.. 放學返屋企抖.. 又頭痛又眼訓.. 煲足幾日psp係咁上下..=v=" 呢個星期冇工返../3\" 又繼續煲機... 以上. "..也許, 我該放棄了..*"