2009 年 3 月 30 日 星期一  |
3 - 30  |
|
~~~ 今日真係比你嚇死la! Kiki ~~~
~~~ 下次要小心d呀! 知唔知呀 ~~~
|
|
|
2009 年 3 月 24 日 星期二  |
|
3 - 24 |
|
派左report card la...
平均成績好左.....但係都要多加努力呀!
d分數再唔攞高d就真係唔掂la~
F5AS girls CHEERS ~ ~
未被了解 一直都被談論
心情低落
不想被排斥 但也沒辦法
難道要刻意壓低自己?
不要 我是我
若談樣子不會叫好 不算最討好
無法避免 不只一個人 身邊的朋友也未被了解
是她另類吧?
miss history 話 " ......佢地用[ god 汗水 熱血 淚水 ]離同戰爭對抗ga. "
美玲就話 " 咁佢地未等死lo~ "
美玲好得意呀....
以下為大家送上美玲笑聲 hahaha
哼歌仔過世 |
|
|
2009 年 3 月 23 日 星期一  |
|
3 - 23 |
|
今日係姚氏姐妹ga生日.....
Happy birthday to my sweet ladies!
整左黑嘉倫子藍梅jelly ~
因為Nachury鍾意紫色呀ma~
兩次都比Miss撞正食野..好攪笑呀!
我同Sammi兩次引誘Miss食埋一份
但係兩次都冇食到...
係星期六ge時候 去左姚氏姐妹ga生日party
Oh so pretty ! 好索呀~~~
好晏先到k房.......玩到12點1點..
Stella好大義滅親呀~~
我蕃到屋企胃痛lo.. 訓唔到....又上唔到網wo...
房部腦壞左.....廳哥部 baba又用緊wo~~ 靠 !
第二日就去左買野 唉 ... 心動買左你 ~
星期三 又約左去Neway
Oh ~ 銀包又要大縮水la ...
e排都同Ashely 唱歌仔 玩益智games
Wow 好快又一日 |
|
|
2009 年 3 月 20 日 星期五  |
3 - 20  |
|
上堂雖然好悶.......
但係有你地ge倍伴 真係開心好多.
english reading class 同Ashely唱歌仔
都係舊歌有feel d
5月天.....我愛你呀 !!!!!!!
4月中 5月天 我等你 ~~~ yeah !
風塵四俠
我們都好像不夠勇敢耶?
長不大...不成熟...任性...
好像在逃避什麼似的?
我們都沒錯 只是不適合
我要的 我現在才懂得
選擇是我的 不是你給的
幸福要自己負責 錯過的 請你把握
|
|
|
2009 年 3 月 19 日 星期四  |
|
3 - 19 |
|
kim'z 無論怎樣都好
請不用擔心 事情沒有那麼糟
開朗的心情 是最好的良藥
every thing be okey !
now , be happy ~
今天我找到一位女生
閃光燈直射在她身上
但沒有喜悅之意在臉
焦點卻沒有離開之意
Love me hate me
Say what you want about me
But all of the boys and all of the girls are beggin' to F.U.C.K Me
深深 深深的 心中的傷痛
不要一個一個都去背負
誰也不會責怪你
只要做你自己就好
Fly away... Fly to the top
Fly forever
在黑暗中浮現的月之舞臺
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 45 | »
|
| «‹ June 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|