今天好火
岩岩同胡文煲電話"祝"
聽到一樣好火既野
佢話
佢睇完二小姐個XANGA之後
佢話好火
我睇左之後,,二小姐係度講大話,,作野!
話1A?!
死八婆果然係死八婆!
咁講都得!
好啦,,唔講啦!
P.S : 我唔再係1C既人,,其實係由1C話我同1A個日開始(姐係2007年12月4日),,我不再是1C,,我係1A,,覺得我係的請留CM,,唔係都留啦! 我再講多一次
我唔再係1C! 1C D人好克人憎Y! 我係1A!!><
掰掰!BIBI!