今日7:02分起左身
好鬼凍
開左部腦取暖
開左部腦之後
仆左去上翔琳家族
笑到嘔灑泡
我真係越尼越佩服同愛smart ge姊妺們la
上完翔琳家族之後
就仆左去see wwl
霍達好得意ㄚ
真係越尼越like嫁佢la
好la
5講la
我要see惡魔la
掰掰
p.s:請某d好事之徒5好再話翔琳la,你地甘樣做,只會令我地smart家族ge姊妺們更團結,更愛翔琳嫁炸(雖然你地5話翔琳,我地都會好團結同愛翔琳),5該你地收手la
永遠愛翔琳!