sa_smart
暱稱: 小丫頭
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉左bl0g la~~~
毛毛姐生日大大大大大...
2008-04-06
4.5=[
原來我是這被人討厭.....
文章分類
全部 (33)
1c惡行事件簿(多到1本電話簿都寫5灑) (3)
只翔愛琳一家親 (1)
桐話.妍語 (6)
細味•翔琳的曖昧情 (10)
未分類 (13)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
lovely_kong' s Xang...
TFG
tracy_babiiii' s Xa...
小美個blog
心丞則琳
丞琳小天地
丞琳的blog
惡魔~翔琳家族
換換愛官網
翔♥ 琳 國際S.m.a.r.t...
賀軍翔國際會社
楊丞琳香港後援會
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 110
今日人氣: 12
累積人氣: 1337
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 2 月 11 日  星期一   晴天


加油ㄚ,TWINS! 分類: 桐話.妍語

今日

對我地d Twins迷泥講

係1個大日子

因為

久未露面ga阿gill

將會出泥澄清返"慾照事件"

無論d相"堅"or"流"都好

我都會永遠支持Twins

永遠支持阿gill

我好希望所有泥see我個blog ga人

除左係泥see篇日誌

仲可以留返個cm

講句支持ga話

簡單ga 1句"加油ㄚ,Twins!"

都可以嫁拉

5洗甘複雜

希望各位可以中5中意Twins都好

都支持下拉

你地每句支持ga話

就係1支強心針

會令阿gill快d好返

所以

我真係真係真係好希望各位可以講句支持ga話

支持Twins

支持阿gill

 




訪客留言 (返回 sa_smart 的日誌)


leoxd 於 2008-02-13 09:36 PM 發表:
真的假的對我沒關係
阿嬌怎樣也不關我事
我只是不想見到報紙頭條不好再出現這事件..很礙眼..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yoyo19920305 於 2008-02-12 01:21 PM 發表:
路過..."
不過..支持佢地哦..."
好令牙...都是小美+楊丞..!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝讚賞...XD
得行泥多D丫^^
Posted at 2008-02-12 03:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



buleberryeel 於 2008-02-12 12:35 PM 發表:
cm for you
twins ! +油
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

Thz you cm~ ^^
Posted at 2008-02-12 03:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WAI_2288 於 2008-02-12 10:56 AM 發表:
thx u cm,,,

牙嬌果件,,,我都會支持佢嫁

sup
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好感謝你ga支持
我相信牙嬌知道左大家甘支持佢
1定好快好返
thx
Posted at 2008-02-12 11:36 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



傻桃子* 於 2008-02-11 08:52 PM 發表:
SUP tw!ns>VfOrever`:)*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx you cm!^^
 
Posted at 2008-02-12 11:41 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ericlau1216 於 2008-02-11 06:03 PM 發表:
十卜呀///
thx twins帶給我們最多好歌~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 冇錯!
thz you cm!
Posted at 2008-02-12 11:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



auyeunglaiyi 於 2008-02-11 05:18 PM 發表:
嬌嬌我會永遠拾卜你嫁..!!
牙嬌要勇敢喔!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx!
Posted at 2008-02-12 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



charlotteli 於 2008-02-11 03:48 PM 發表:
cM 4 U!!!!!

Support Twins forever!!!!!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 me 2
thx you cm!
Posted at 2008-02-11 03:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



twins0081080 於 2008-02-11 03:46 PM 發表:
嬌,,我永遠都會SUP 你架!!!!
我發覺自己愈來愈愛你!!
因為你既勇敢!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

a gill真係好勇敢
佢5似得陳生
件事出左街甘耐
陳生只係係youtube放左段片
講句sorry就算
從來冇公開露面
解返成件事
a gill,,永遠愛你ㄚ!
Posted at 2008-02-12 11:47 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sharon207144 於 2008-02-11 02:52 PM 發表:
又黎啦!
cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈^^
thx你!
Posted at 2008-02-11 02:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]