![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|| * + 我要*/\[.考返80名以內牙`°1定要 !*★!,
|
|
自從琴日調左位之後.......... 我就一日比一日慘........ 好快我就比佢地打死啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!! 琴日調位................ 我又系調左去第2行第3個.......... 先比佢地打頭.......後又有用糖紙碇我......... 曾志豪重.......打左我一巴....... 雖然吾系好大力........旦.......被人打始終吾服....... 不過........我由星期一果日開始到依家都冇還手......... 黃家豪坐我左邊.......佢既後面就系曾志豪......... 黃家豪既再隔離就系肥丘......... 而今日...... 第4同5堂既Maths...... 黃家豪無啦啦又話頭暈........ 去左醫療室.......肥丘就去左坐佢個位....... 之後佢又同曾志豪一齊玩我........... 超慘~~~~~~~~~~~~~!! 食完lunch之後IS堂....... 要小測牙齒..... 全班都大出貓............ 蘇業明成本比我抄......... 因為馮兆峰冇返.......所以之後自由活動...... 肥丘同曾志豪佢地系都要系我張檯到玩打手......... 又要我都玩........... 最後我比人打得好慘.........
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
|
|
|| * + 我要*/\[.考返80名以內牙`°1定要 !*★!,
|
|
吾................. 我...........吾識講......... 太多啦.......真系..........太多啦.......... 點解......................?? 如果系佢既話..........我可以理解....... 旦點解連你都..........................?! 點解系我.......?! 每次都系........點解每一次都系我.......... 我自問......冇對你地咁樣............. 旦你地就成日都咁對我........ 我...........應該點做牙?!
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|

|
|
|
|| * + 我要*/\[.考返80名以內牙`°1定要 !*★!,
|
|
今日......................吾........... 點講呢.....?! 估到既.....同估吾到既野都有發生........... 同樣........估到既..同估吾到既.......都知道左........ 吾......不過..... 總而言之就................ 唉.......我都吾知點講啦...........
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|