為何要落淚 落淚仍要一個面對
無謂的負累 怎麼不忍失去
其實我不怪誰 在你掌心裡
偏偏我要孤單寄居
為何要恐懼
寂寞時欠一個伴侶
甜蜜中受罪 怎麼講都不對
無論你想愛誰 在你掌握裡
我熱情隨時在手裡
誰也知 夜夜與她那內情
可惜我瞎了眼睛
真相 那需說明
而我卻哼不出半聲
誰也知 夜夜與她那內情
甘心去做你佈景
得到 你的愛情
還要再得到你任性
一切 原是注定
因我跟你都任性
為何要落淚 落淚仍要一個面對
無謂的負累 怎麼不忍失去
其實我不怪誰 在你掌心裡
偏偏我要孤單寄居
為何要恐懼
寂寞時欠一個伴侶
甜蜜中受罪 怎麼講都不對
無論你想愛誰 在你掌握裡
我熱情隨時在手裡
誰也知 夜夜與她那內情
可惜我瞎了眼睛
真相 那需說明
而我卻哼不出半聲
誰也知 夜夜與她那內情
甘心去做你佈景
得到 你的愛情
還要再得到你任性
[獨白]
女:我問左好多朋友
我問佢地我究竟應吾應該離開你
佢地問翻我一個問題
佢地問我我究竟需吾需要你
我發現自己真是真是好需要你
所以我吾可以離開你
因為我會吾捨得你
你明吾明啊?吓?
誰也知 夜夜與她那內情
可惜我瞎了眼睛
真相 那需說明
而我卻哼不出半聲
誰也知 夜夜與她那內情
甘心去做你佈景
得到 你的愛情
還要再得到你任性
一切 原是注定
因我跟你都任性
[獨白]
男:你俾d時間我
我真是會去解决
女:咁幾時呀?
你話俾我知啊!
我覺得你同佢未完..
你又好似中意"佢"..
我唔知點講..我驚俾人搶走你..
你對我已變了..?
我做得不好嗎..?我好驚呀..
唔好呀..唔好呀..唔好呀..
無論是自己不知不覺愛得深
還是自己根本早對你痴心
如是陷阱今天失足已深
難自拔只想討你歡心
如若是上天偷偷的對你偏心
甜蜜夢中一生不要有傷心
誰亦自願甘心的將你等
情義萬千將寵愛一身
*男:情無限 女:將痴心
男:換你的 女:一顆心
男:就讓我 女:愛上你
男:常常在心
男:誰人願 女:將一生
男:換你的 女:一點真
男:願奉上 合:每個熱吻*
女:常問問自己應該怎去過一生
還是自己擔心戀愛會傷心
情路寂寞得到款款細心
和現在開心因你關心
情若未吝嗇不分早晚愛得深
甜蜜夜深輕輕躺進你衣襟
誰羨慕伴我就算千萬人
情義萬千今天變一心
女:情無限 男:將痴心
女:換你的 男:一顆心
女:就讓我 男:愛上你
女:常常在心
女:誰人願 男:將一生
女:換你的 男:一點真
女:願奉上 合:每個熱吻
[獨白]
女:唔知點解 我成日都好擔心
愛情係咪會令人好傷心o既呢
我又成日都問自己
我應該點樣去過呢一生好...
你話呢...
男:點解女人成日都咁多o野問o既o者
|