考試差不妨看看 - ♂落英繽紛♀ - QOOZA BLOG 網上日誌
文章分類
全部 (87)
轉載 (16)
名篇 (10)
我思故我在 (54)
阿九外傳 (5)
兜兜轉轉 (1)
未分類 (1)
好友名單
最新文章
好久沒來過了
新浪微博
日本將棋
佛家四大經典愛情故事
澳門游問題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


考試差不妨看看 分類: 轉載

喱幾幅圖系我另一個空間轉載人地嘅~

考試差唔緊要,考試好只系證明你摞分數叻,唔代表你有能力,你唔知到高分低能嘅人世界上好多嘅咩~

不過,考試唔好交白卷,起碼要對得住考試時坐到屎忽都痛嘅時間吖~

學下人地啦~

 






訪客留言 (返回 sadcat 的日誌)


elainewu30 於 2009-11-02 07:04 PM 發表:
我想他的意思是考試時不要太緊張,盡力便OK了!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kathina_lai_ 於 2009-11-02 12:42 AM 發表:
你講咩~不是求分數那是求什麼?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

當你出到社會發覺有人曾經考試無你咁高分但系卻好有人緣事業好順利,或者你曾經好識拿分數但系發覺好多工作上嘅事都自己做唔好嘅時候,你就知道讀書其實系應該點讀嘅嘞~
Posted at 2009-11-02 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]