夜晚好嘈 - ♂落英繽紛♀ - QOOZA BLOG 網上日誌
文章分類
全部 (87)
轉載 (16)
名篇 (10)
我思故我在 (54)
阿九外傳 (5)
兜兜轉轉 (1)
未分類 (1)
好友名單
最新文章
好久沒來過了
新浪微博
日本將棋
佛家四大經典愛情故事
澳門游問題
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
« December 2018 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2010 年 2 月 26 日  星期五   晴天


夜晚好嘈 分類: 我思故我在

        今日下午出去睇病,喱幾日咳死我了。

        搞咗一大輪,照嘪個肺,居然無事,哎,白照了。

        喺外面食飯算了,好遲先番到屋企。夜晚小區很意外地提前搞咗一次慶元宵晚會。第一次,哎,山寨版吖。

        吵死了,媽媽的,音響又大聲唱得又難聽。咩歌吖,舊到我未出世果時嘅,差啲就唱嘪革命歌曲了。終於聽到啲流行歌,不過,還是大失所望了。無走音,不過你嘅聲線好差吖,我去唱都好聽過你啦,大佬。唱JAY嘅《霍元甲》時,好似聽個老太監喺度嗌救命咁。哎。
        間中會有抽獎,聽講我媽都去咗,唔知會唔會抽中獎品呢。

        攰死,近期又懶又攰,搞唔明,懶又點會攰嘅呢。除咗睇《德川家康》,基本上無做過咩有益嘅事。

        你吖,記得寫番過年果幾日嘅事情。






訪客留言 (返回 sadcat 的日誌)


elainewu30 於 2010-02-27 09:43 AM 發表:
CM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]