今日下午出去睇病,喱幾日咳死我了。
搞咗一大輪,照嘪個肺,居然無事,哎,白照了。
喺外面食飯算了,好遲先番到屋企。夜晚小區很意外地提前搞咗一次慶元宵晚會。第一次,哎,山寨版吖。
吵死了,媽媽的,音響又大聲唱得又難聽。咩歌吖,舊到我未出世果時嘅,差啲就唱嘪革命歌曲了。終於聽到啲流行歌,不過,還是大失所望了。無走音,不過你嘅聲線好差吖,我去唱都好聽過你啦,大佬。唱JAY嘅《霍元甲》時,好似聽個老太監喺度嗌救命咁。哎。
間中會有抽獎,聽講我媽都去咗,唔知會唔會抽中獎品呢。
攰死,近期又懶又攰,搞唔明,懶又點會攰嘅呢。除咗睇《德川家康》,基本上無做過咩有益嘅事。
你吖,記得寫番過年果幾日嘅事情。
|