| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 3 月 5 日 星期五  |
| 病得厲害 |
分類: 我思故我在 |
喱幾日咳得太厲害,食藥都唔見效,於是要輸液了。
宜家啲醫院護士太唔掂了,吊咗3日針,3日都系唔多順眼嘅護士應酬我,無錯系應酬我,哎,BL。
第一日嘅姑娘同我打針時邊打邊不停咁嬉皮笑臉同旁邊嘅護士吹,我當時真系擔憂佢幫我插針諗到啲好笑嘅忍唔住失平衡,送我一個‘開年滿堂紅’。當我望見果件染住一噠噠藍色液體嘅護士服裙時,我好好奇果啲系乜嚟嘅。不過無論系乜都系說明,喱個護士做事好隨便,太唔注意細節了。我幾怕啲隨便嘅護士服務我,因為我有輕微潔癖,怕佢唔講衛生。好彩佢幫我打針前都記得消毒,否則我可能會發脾4了。
第二日嘅護士,唔系姑娘,系個麻粒佬,額,準備講系個男人,幾斯文嘅,唔麻粒。男人做護士,少見……不過唔可以歧視職業性別嘅。雖然男人多粗魯,但有例外嘅,要相信人地。不過當我見到佢工牌上嘅‘實習’二字之時,我有啲恐懼會唔會又系一針搞唔掂果只吖。佢幫我插針時手好輕微震咗一小下,嚇咗我心一小跳。我未試過俾人一針搞唔掂,但我唔知點解會好怕發生。事實上無事。
第三日個護士,其實開頭無乜嘢嘅,就系衰在拔針嘅時候。由於我遲咗啲拔針,有啲血迴流,第二日都試過有啲,男護士嘅做法系加大流量寧僅剩嘅藥液快速沖管壓回血液,而3st護士喺我提醒咗嘅情況下仲系直接就拔針了,搞到我血濺當場,雖然只有幾滴。哎,太噁心吖。
而三位護士有共同嘅瑕疵,就系撕走膠布嘅時候選擇嘅方向唔好。由於本人手毛較多,手背上都有啲,佢地撕嘅時候應該順住毛生長嘅方向從毛孔向毛尖方向撕去膠布嘛。而佢地都系反過來撕,動作慢啲仲好啲,遇到快手嘅真系拔毛吖。哎,喱個,諗起都覺得痛吖。連我喱個外行人都明白嘅事,即使你地學習時老師無教到,工作咁多次都應該總結到經驗了吧。
近幾日咳到我發聲都困難,失聲到半個啞巴咁差唔多。搞到我心血來潮時無得唱歌又無得哼歌。不快至極。諗下,原來平時覺得習以為常嘅嘢,當失去嘅時候先覺得可貴。幸福無不如此。記起咗網上一句話——(普通話押韻)幸福是什麽?幸福就是貓吃魚,狗吃肉,奧特曼打小怪獸。
PS:奧特曼,OUTMAN,超人迪加之流。
|
|