| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 無聊 |
分類: 我思故我在 |
喱兩天內地要為西北地震死難者哀悼,全國停止娛樂活動。
電視唔播綜藝節目,娛樂少咗好多,打開電視,平時幾十個臺的電視節目宜家多數都系播賑災晚會。哎,終於體會到HK市民嘅心情了,無乜臺有節目好睇,難怪HK人夜生活咁豐富,換系我都唔想慪喺屋企。
不過,連外邊蒲場都唔俾開,連聽歌啲平臺都唔俾播流行曲,網上逐首搜來聽可以,不過版面都系灰色嘅。
諗番起前排坐公交睇八卦娛樂節目,據聞HK遲下發多一個牌俾人做多個電視臺,HK市民終於有多啲選擇了,三國鼎立吖。
又諗起某綠茶廣告,成蟲同幼蟲兩父子連袂出場——爭女喔~我頂~成蟲嘅光輝形象大打折扣啦~。
無乜嘢玩時心自然靜下來鳥,哎,要咁樣受環境影響,證明自控力未夠吖。
搞下QOOZA啦無X聊聊咁,QOOZA真系……非會員播放器播歌要用精簡模式播,只能播一首;VIP可以播30-60首。藐視非會員、內地用戶(因內地網絡帶寬相對于HK要低唔少)都算事小。先假設平均每首歌3分半鐘,以下限30首計即系全播完約1個半鐘有突。有幾多人會停留喺同一個頁面1個半鐘無動作吖,純粹為聽歌就唔需要非來QOOZA不可啦。整體上講,網站服務器負荷比以前加重唔少,相對地導致帶寬流量較差的用戶覺得鏈接麻煩而逐漸流失,連鎖反應就系一直交流開嘅相關嘅用戶流失得越來越多……個人感覺VIP播歌數10-30首OK了。
無聊發咗下牢騷添,攰了休息下,聽日繼續發。
|
|
|
CM~CM~ 55,認同你啊!我也是有30-60啊~ 但係now唔係,唔係會員也可以有3song咩????
|
網主回覆
非會員嘅唔系關鍵,關鍵系VIP播歌分配額大概有啲多,對QOOZA未必系好事 Posted at 2010-04-21 06:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|