今日,
學校用左黎考會考,,
所以放假一天,,
zzzzzz到11點才起身,,
起身即刻做西史功課,,,寫左都有2000字,,有點累咖
不過都係做埋中史報告,,,1500字,,,真係累啦,,
再做埋英文,,,,鬆曬
晚上,,開始做網頁,,我整左d閃字,,
過多幾日就完成咖啦,,呵呵
唉,,,明天又要.....
早dzzzzzzzzzzz啦!!
88