琴晚潔恩差唔多11點打黎問我做緊乜果dd
叫我聽日出黎食早餐*之後俾個仆街7點打黎叫
醒我..甘起身整野*7點幾就出門口"叫潔恩係天耀
7仔等我^^等完去m記..仆街唔黎咪算囉"又唔撚打
俾人*講聲唔撚洗死呀||§以後都唔會再叫你出黎
激死"之後就左去北江食野*食完野就黎左我home
整整下icq..電話響點知潔恩媽打黎"搞到我電話無電
pk*叫佢番home甘我就同佢一齊番||去到係佢屋企
叫外賣..食完佢就要番去la"甘我就送佢搭車*應成你你番
到黎又得食我親手整既芝士蛋糕,,]]仆街個焗爐借左俾人還
番返黎點知壞左..fuck''夜dd再打啦
|