=v="
幾日冇打日記嚕!!"
冇打系因為自己冇開電腦ja*
唉*嘉ka講得岩牙!!*人生真系好苦又短喎!!
個暑假話咁又就黎完喇!!
幾吾捨得牙!!*
朋友們..你地做哂d功課未呢!!??
我刀未做哂牙!!*
每1次做功課既時候我刀會計住幾時先做完嫁!!*
但系計黎計去到系咁多!!*=.="(無奈)